Bu da Bana Kapak Olsun :)

Telefonumu çok severek kullanıyorum ama bugüne kadar severek kullanacağım bir kapak bulamamıştım. Yurt dışından aldıklarımda dahil olmak üzere çoğu ya elimde kaldı ya da biraz kullandım sıkıldım bir kenara attım. Gönlüme göre birşey bulamadım yani. Ta ki sanakapakolsun u tesadüfen keşfedene kadar. Hemen her model telefona uygun şahane kapak modelleri mevcut. Yok ben kendime özgü bir telefon kapağı isterim derseniz (ki ben öyle dedim) sitede kendin tasarla diye bir bölüm var oraya tıklayıp dilediğiniz kapak rengini seçip üstüne dilediğiniz fotoğrafı ya da yazıyı bastırıp güle güle kullanabilirsiniz. Ben önce beyaz kapak rengi seçtim telefonum beyaz olduğu için, sonra Öykütoşumun bir fotoğrafını siyah beyaz yaptım altınada Öykü'm♥ yazdım. Pazar gecesi sipariş ettim salı sabahı ürün ulaştı. Çok hızlı çalışıyorlar. Kapak üzerindeki fotoğraf da gayet net ve düzgün basılmış. Ne kadar süre bu şekilde kalacak onu da kullandıkça göreceğiz. İşte böyle harika birşey oldu sonuç olarak:



İşte böyle, telefonun ekranından çok arkasına bakar oldum geldiğinden beri, bu da bana çooook güzel kapak oldu :)


8 yorum:

  1. süper olmuş öyküde çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım o tatlısı hep göreceksin ne güzel :))

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten de çok güzelmiş bu , bende hiç kafama göre bir kapak bulamadım şimdi bir bakacağım siteye :)
    iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.