Nivea Sıkılaştırıcı Vücut Kremi

Tatil dönüşü, yani bundan iki hafta önce Kargoda beni bekleyen paketlerden birinde Nivea sıkılaştırıcı vücut nemlendiricisi vardı. Üstünde "cildi 2 haftada sıkılaştırır" yazıyordu. Aynı günün akşamı denemeye başladım. Herhangi bir nemlendiriciden farklı olarak:




♥ Çok kolay sürülüyor ve hemen cilt tarafından emiliyor. Yazın en sıcak günlerinde kullandım ve yağlı, yapışık bir his bırakmadı rahatça sürdüm.

♥ Akşam sürüp yattım ve sabah kalkınca cildimin daha yumuşak ve pürüzsüz olduğunu gördüm. Kollarımda güneş alerjisinden dolayı oluşan pütürlerin azalmasına yardımcı oldu.

♥ Kokusu hafif.

♥Sıkılaşma konusunda gelince, tek tek bacaklarımı kollarımı ölçmedim sıkılaşacak mıyım diye ancak; hissettiğim şey, cildimin kullandığım süre sonunda daha gergin olduğu. Yani öyle kremi sürüp zayıflama yada üç beş santim incelme diye birşey düşünmeyin. Vaat ettiği şey "sıkılaştırma" ve vaadini de yerine getiriyor. Ekonomik de bir ürün.

Yani, sıkılaştırıcı bir kremden mucize beklemeden pürüzsüz, yumuşak, gergin bir cilt istiyorsanız alıp kullanabilirsiniz. Denedim ve hoşuma gitti kısacası :) Teşekkürler #nivea #niveatürkiye

www.ebrueliacik.blogspot.com.tr


6 yorum:

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.