Siyah Uzun Tunik

Hamileliğimden itibaren pantolonların yerini taytlar aldı o yüzden uzun gömlek-tunik türü şeylerde dolabımda çoğaldı. Eee hamilelik bitti hala mı tunik-tayt derseniz, bu seferde kilolardan dolayı derim :) Tek sebep o değil tabi emzirme döneminde her şeyi giyemiyor insan. Önden düğmeli olması şart. O yüzden gömlekler kurtarıcı oluyor. Bu da öyle bir parça. Uzun tunik: Sheinside 

Sheinside da kargo ücretsiz ve ürünler gerçekten sitedeki fotoğraflarda göründüğü gibi geliyor, tekrar hatırlatnak istedim. Ben yine fazla yazamıyorum, zira ana kucağının içinde kıpır kıpır oynaşıp ağlamaya hazırlanan bir Öykütoş var karşımda :) Onun için size iyi günler bana evde iyi mesailer, şimdilik hoşçakalın :)



6 yorum:

  1. Onündeki nakışa bayıldım. Ne kadar güzek bir gömlek. Çok da yakışmış. Pembe Kreasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet nakışı benimde hoşuma gitti teşekkürler😊😊

      Sil
  2. Tunik çok yakışmış canım
    prensesi öp benim için :)

    YanıtlaSil
  3. tunik çok şık ve çok yakışmış :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.