Kırkımız Çıktı

Evet gün itibariyle kırkımız çıktı ve fakat an itibariyle halen evden çıkamadık. Bugün dışarı çıkmayı planlamıştık, dışarı dediysem annemlere :) Öyle büyük hayallerimiz yok henüz, çünkü hava çok soğuk, evden eve gidebilirsek ilk sefer için o da yeter. Ama Öykü uyuyor, bende fırsattan istifade bilgisayar başındayım, Serhan işyerinde yani hafta içinden farklı bir durum yok. Kırk günün sonunda neler oldu neler bitti, nasıl geçti anlamadım. İlk zamanlar geceler gündüze karıştı, emzirirken uyuya kaldım, bazen Öykü ağlarken zor bela kalktım, bazen uyansa diye sabırsızlıkla bekledim...Günlerim emzirme, alt değiştirme, gaz çıkarma ve uyutma olarak dörde ayrılmış şekilde geçti. Bu arada kendimi unuttum diyebilirim. Arada tartıya çıkıp baktım kendim için, o kadar. Kilo konusu açıldı madem onu da yazayım. Hamilelikte toplam 17 kilo aldım. Şu an 12 kilo gitti kaldı 5. Kilo vermek adına en ufak bir şey yapmadım çünkü emziriyorum. Bu kalan kilolar nasıl ve ne zaman gider bilmiyorum. Bu arada poz vermeyi unutmuşum hihihihi, elimi kolumu nereye koyucam bilemedim :) Kırkıncı günümüzde fazladan beş kilomla beraber ben :)


Biraz zayıflarsam eteğin boyu daha makul hale gelecektir diye umut ediyorum...



İki arada bir derede post hazırlamak neyse de, elbise giyip fotoğraf çekmek ölümmüş yani. Giyin, hazırlan içerden bir ağlama sesi koş bebeğe bak, sustur, baştan başla...Tam bir kare çekecekken tekrar bir mızıltı hoop yine koş! Neyse hepsine alışıcam inşallah Öykütoş büyüdükçe o da alışacak. Bir şekilde idare edeceğiz artık hayatımız böyle, hiç şikayetçi değilim Allah'a bin şükür :) Ben daha fazla şansımı zorlamadan bu yazıyı bitirip kaçayım. Şimdilik hoşçakalın, az yazıyorum ama çok özlüyorum buraları. Herkesi öpüyorum :)


10 yorum:

  1. benimde 27 yaşımda kardeşim oldu
    şuan 1 yaşında uyku sorunu devam ediyor
    bizim kızımızın ismide alara bende ona ilk gördüğüm günden beri
    alaratoş diyorum daha sevimli geliyor bu hitap;)
    maşallah sana fıstık gb olmuşsun
    bu siteden sık sık alışveriş yapıyorsun görüyorum
    bende denemek istiyorum ama cesaret edemiyorum
    güle güle giy canım;)

    YanıtlaSil
  2. Millet isimleri kısaltır biz uzatıyoruz galiba :) Alaratoş da süper :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun kızınız... :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı uğurlu olsun, biz bir haftalıkken başlamıştık gezmeye ama hava gayet sıcaktı elbette. Şimdi de evde tutamıyoruz, dışarda olmayı,açık havayı acaip seviyor:) Kilolar için ise gerçekten bişey yapmana gerek yok, ben de 10 kilo almıştım, doğumdan bir hafta sonra 2 kilo fazlam vardı. Şu an hala deli gibi yememe rağmen hamile kaldığım kilodan 2 kilo daha hafifim:) Ben doğumdan bir gün önce son sporunu yapıp kırkı çıkmadan spora başlayangillerdenim. Ama daha önemlisi emzirmek, bebeğe de anneye de faydalı işte, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel umarım bizde havaların ısınmasıyla dışarılara atarız kendimizi. Doğumdan öncede balıketi olduğum için biraz uğraşmam lazım emzirme dönemi bitince, güzel yorum için teşekkürler :)

      Sil
  5. Hiç yeni doğum yapmış bir insana benzemiyorsunuz. Maşallah 5 kiloda çabucak gider emzirme esnasında. Allah yavrunuza sağlıklı uzun ömürler versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi bunu duymak ne güzel çok teşekkürlerrrr moralim düzeldi :))

      Sil
  6. Maşallah canım Öykütoş' a da sana da :))
    Ben hala beklemedeyim, bu gidişle 41. hafta da bitecek.
    Kiloların bu kadar çabuk gitmesi bana da büyük moral oldu, 5 kiloyu hemen verirsin yeni doğum yapmış gibi durmuyorsun bile. Maşallah, Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım o senin güzel bakışın, ama var tabi fazlalık :) Olsun artık herşeye değer. Teşekkür ederim...

      Sil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.