Öykü' müz Dünyaya Geldi...



Ben Öykü, 14-12-2014 tarihinde yani geçen hafta bugün dünyaya geldim...Annemle babam beni 10 gün sonra gelecek sanıyorlarmış ama 39. haftanın ikinci günü artık doğmalıyım dedim. Benim kararımdan kimsenin haberi yok tabi annemler mışıl mışıl uyuyorlardı. Hallerine üzüldüm, gece bekledim. Pazar sabahı 8.30 a kadar sabrettim ama uyanmadılar. Bende artık ufak bir sinyal vermeliyim dedim ve annemin suyunu patlattım. Çok komik oldu, annem tuvaletim geldi diye kalktı bi baktı altına kaçırdığını sandı minik bi bebek gibi :) Önce şaşırdı, sonra anlayıp babama seslendi doğuruyorum suyum geldi diye. Birazcık panik oldular ama çok değil. Hemen doktorumu aradılar, hastaneye doğru hızlıca yola çıktık. Annemin karnını ağrıtmaya başladım galiba kıvranıp duruyordu. Neyseki hastane yakınmış babam hemen götürdü. Ama ben acele edip suyu patlattığım için annem normal doğum yapamadı, ama napiym çok özlemiştim annemi babamı...Hemencecik doğdum herşey bir saat içinde olup bitti, annem bile şaşırdı. Karnından çıkınca anneme götürüp koklattılar baktım ağlıyor, ben de bastım çığlığı. Sonra beni odaya götürdüler annem kaldı. Meğer babam ordaymış, teyzem, anneannem, dedem, babaannemler herkes yukarda bizi bekliyormuş, baktım onlar da ağlıyor. Bu sülale çok sulugözlü anlaşılan. Bu sefer babamın kucağına verdiler o zaman sustum. Gözlerimi açıp babamı inceledim, iyi bir baba olacak bence. Bize çok iyi baktılar hastanede, ama evimiz daha güzel. Şimdi evimizdeyiz ve çok mutluyuz. Annem biraz yorgun ve uykusuzmuş ama yine de bana hep gülümsüyor. Bizde durumlar böyle, benden fırsat bulursa annemde yazacak buraya. Ben dünyaya geldiğimi bi haber vereyim dedim. Şimdi biraz emip sonra uyumam lazım malum başka işim yok, şimdilik hoşçakalın...

Öykü Bayrak


33 yorum:

  1. çok sevindim ,hoş geldin öykü .Bahtın açık ,,şansın bol olsun.

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün,tebrikler,bahtı şansı açık olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. oyy oyy masallhh allah bahtını güzel etsin

    YanıtlaSil
  4. Ebru çok tebrik ederim, nasıl güzel yazmışsın, çok duygulandım okurken.
    Öykü bebeğe de çok güzel bir ömür dilerim :))

    YanıtlaSil
  5. hayırlı uğurlu olsun, çok güzel bir hayat Öykü-sü olsun.

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin Öykü, bir ağlak teyzen de burada :) ömür boyu hep gül, güldür inşallah. Annene selam :)

    YanıtlaSil
  7. Ayy gözünüz aydın canim..Sağlıkla anneli babalı büyüsün Öykü prenses..Cok tebrikler..

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin Öykü, güzel uzun sağlıklı bir ömrün olmasını diliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Bundan 5 seneler evvel ikimiz de aynı heves ve özlemle dertleşirdik birbirimizle. Neden diye sorardık ? Bilmiyorduk o zaman, her şeyin bir zamabı olduğunu. Bizim için en mükümmel planın zaten yapılmış ve bize düşenin onu yaşamak olduğunu. Bugün benim dört yapraklı bir Yoncam ve senin muhteşem bir Öykün var.Allah saglıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin. Biliyorum ki senin bu Öykü ye yazacak çok güzel cümlelerin var ♡

    YanıtlaSil
  10. Bundan 5 seneler evvel ikimiz de aynı heves ve özlemle dertleşirdik birbirimizle. Neden diye sorardık ? Bilmiyorduk o zaman, her şeyin bir zamabı olduğunu. Bizim için en mükümmel planın zaten yapılmış ve bize düşenin onu yaşamak olduğunu. Bugün benim dört yapraklı bir Yoncam ve senin muhteşem bir Öykün var.Allah saglıklı ve mutlu bir ömür nasip etsin. Biliyorum ki senin bu Öykü ye yazacak çok güzel cümlelerin var ♡

    YanıtlaSil
  11. Hoşgeldin Öykü annene babana ve ailene mutluluk getirdin.:))
    Sağlıkla büyü ve bu dünya için güzel şeyler yap çünkü biz yapamadık :(

    YanıtlaSil
  12. Gözünüz aydın Ebrucum. Hoş gelmiş, sefalar getirmiş. Sağlıkla büyüsün, güzel günler görsün, hayata dair güzel öyküleri olsun inşallah. Sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  13. Ooooo canım benim. Çok tatlısın. Hoş geldin aramıza. Annen babanla birlikte sağlıklı, mutlu, uzun bir hayatın olur inşallah.

    YanıtlaSil
  14. Ayy canım gözünüz aydın :)

    YanıtlaSil
  15. Öykü :))) şimdiden adın gibisin :) yazıya bayıldım Ebrucum ... Çok güzel bir ömrünüz olsun Öykü'nüzle

    YanıtlaSil
  16. Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  17. Gozunuz aydin allah anali babali buyutsun insallah mutlu saglikli uzun omurler dilerim

    YanıtlaSil
  18. Hoşgeldin Öykü.. Gelişini de çok güzel anlatmışsın..
    Ebrucum Allah analı babalı büyütsün

    YanıtlaSil
  19. Hayirli ugurulu olsun, gözünüz aydin...ALLAH anali babali büyütsün, bin ömür gülücüklerini eksit etmes insallah...:)

    Aysen

    YanıtlaSil
  20. Allah analı-babalı büyütsün. sağlıkla, mutlulukla...

    YanıtlaSil
  21. Oyyy hoş gelmiş prenses. Analı, babalı, sağlıklı, sıhhatli, hayırlı bir evlat olsun inşallah. Gözünüz aydın, yavrunuz bereketli olur inşallah.

    YanıtlaSil
  22. Bebeğin güle güle, analı babalı büyüsün.olmayanlara ve isteyen herkese nasip olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  23. Ah ne güzel de olmuş hoş gelmiş Öykü... Allah nazarlarsan saklasın sizi ...
    bilirim bende bu duyguları daha teyze olalı 2 hafta oldu bambaşka bir duygu bu .
    sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  24. Gözünüz aydın. Allah analı babalı büyütmek nasip etsin.

    YanıtlaSil
  25. Mutlu uzun ömürlü bir bebek olsun.

    YanıtlaSil
  26. Ne güzel bir haber! Gözünüz aydın! Allah sağlıkla mutlulukla büyümeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  27. Hoşgelmiş öyküsücük, Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin 🐣 gözün aydın sütün bol olsun ebrucum🌹🌼🌻

    YanıtlaSil
  28. Öykü Bayrak, Hoşgeldin.. :)
    Duygularını ne kadar güzel ifade etmişsin. Sağlıcakla, huzurla Büyü.

    YanıtlaSil
  29. sağlıkla anneli babalı büyütmek nasip etsin Allah.Hep mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  30. Tekrardan hoşgeldiniz ozaman aramıza ;) Çok samimi bir blog.. Bana da beklerim http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  31. :)))) güle güle büyüt bebeğini:)) hamile olduğunu bilmiyordum.Kaçırmışım deme ki!! Çokk şaşırdım şu anda.Allah güle güle büyütmeyi nasip etsin:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.