Hoşgeldin Eylül...


Bugün itibariyle yaz resmen bitmiştir. Haa Eylül boyunca yine sıcak havalar olacaktır, yazlıklar hemen kalkmayacaktır ama, öyle veya böyle sonbahar gelmiştir. Edebimizle kabullenip önümüzdeki günlere bakmak lazım. Bizde sabah Serhanla konuştuk mızmızlanmamaya, Eylül ayını da sevmeye karar verdik :) Kendisine bir şans tanıyoruz bu sene...Hafta sonu yine evde olduğumuz tüm süre boyunca balkonu en efektif şekilde kullandık. Ne de olsa son günler. Sabah kahvaltısı balkonda yapıldı, tüm yaz olduğu gibi. Sonra dışarı çıkıldı, eve gelince ilk iş yine balkona kurulup geç saate kadar kalındı. 
Bu kırmızı domatesleri uzun bir süre bulamayacağız değil mi? Domates konservesi zamanı geldi, ama kim, ne zaman ve nasıl yapacak?..Belli değil.



Eylül şerefine bir bardak açık tarçınlı çayımı içiyorum. (Bardaklar LAV ın cupcakeli serisi.)


Yeni mevsimin güzellikler getirmesini temenni ederek haftaya başlıyorum. Şimdilik hoşçakalınnnnnn :)


12 yorum:

  1. Doğrusunu söylemk gerekirse benim de en sevmeiğim mevsim sonbahardır Ebru'cum.Hani hazan,hüzün mevsimi deniyor ya aynen benim için de öyledir..Güzellikler getirsin inşallah hepimize,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafif bir hüzün oluyor, ama artık herşeyin ayrı bir keyfi olduğunu düşünüyorum, yazın kışın baharın :)

      Sil
  2. geldi eylül yine,benim hiç sevmediğim eylül
    zor kış günlerinin habercisi eylül
    umarım mutluluk ve huzur verir hepimize

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. bahar-yaz insanı olarak sonbaharı pek sevdiğimi söylemem ama eylüle bir şans tanıyabilirim sanki:)))) yaz biraz daha devam etsin hemen kalkmasın dimi yazlıklar:P

    YanıtlaSil
  4. eylül ılıktır,ne üşütür, ne yakar,üstelik bazı dönüşleri de müjdeler,göçmen kuşlar yeni evlerine giderken bi boşluk bırakırlar ama bilirsin gelecekler tekrar:)
    eylül güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene bende öyle iyimser bakıyorum galiba :)

      Sil
  5. nasıl üzülüyorum yazın bitişine.. neyse ki eylül güzel bi ay da idare edebiliyorum.. ekimde napıcam kim bilir :)

    YanıtlaSil
  6. Nasıl da çabuk geçti zaman, Eylül'ün gelişini anlamadık ama o geldi;))) Dilerim havalar hemen soğumaz, ben de güzel dileklerine katılıyorum sevgili Ebru...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle böyle ömrümüz geçiyor işte anlamadan :)

      Sil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.