Baykumaş'tan Yazlık Kumaşlar Geldiii

Herkese günaydınlarrr! Umarım harika bir gün olur, bu güzel ve hayırlı cuma günü tüm dualarınız ve ibadetleriniz kabul olur inşallah. Baykumaş'tan Tuğçe Hanım kumaş seçebilirsiniz diye mail atınca, çok sevindik ve hemen siteye ışınlandık, ben kararsız kaldım, Elçin bunları seçti. Elimize birkaç gün önce geçti ve bayıldık, desenli olanlara özellikle...İşte kumaşlarımız.


Hem desenleri harika hem kalite süper...Sitede tek sorun seçim yapmak, ürün yelpazesi çok geniş, insan çoook kararsız kalıyor :)


Teşekkür ediyoruz Baykumaş :)

Güzel ve mutlu bir hafta sonu diliyorum, en kısa zamanda görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın ☺


7 yorum:

  1. harika seçimler yapmışsınız
    özellikle mint yeşili sanırım rengi kelebekli falan ona bayıldım. bir de morlu yeşilli çok iç açıcı.
    bu kumaştan olur mu bilmem ama ben kiloş uzun bir etek hayal ettim bunları.
    yada tril tirik gömlek/bluz
    ebrucum asıl merak ettiğim şu: siz bu kumaşları nasıl seçiyorsunuz? ben o kadar girdim siteye hiçbişi anlamadım :) size bakıyorum harika seçimler kumaşlar elinizde.
    ben nerde yanlış yapıyorum :))) sanırım dikişten anlamadığımdan oluyor bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Bilmiyorum ne düşünerek seçiyorsun ama, öyle çok seçenek var ki mutlaka zevkine uygun şeyler vardır. Bu kumaşlardan gömlek, kimono, bluz çok güzel olur, biz de önce kumaşı beğenip sonra ne yaparız diye düşünüyoruz. Umarım aradığını bulursun :)

      Sil
  2. cnmmmmmm ne güzel desenler bunlar ne güzel şeyler seçmişsin! kimbilir neler çıkacak bunlarla merakla bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
  3. ama bu kumaşlar bi harika:) mint rengi olana bayıldım ne güzel kimono olur ondan.iyi dikişler:)

    YanıtlaSil
  4. Göz var göz var işte. Ben bakıp bulamıyorum. Buradan çok duruyorllar. Çok güzel seçimler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.