Masa Örtüsü ve Güllü Peçetelikler


Baykumaş dan yeni gelen kumaşlarımıza el atamadık elimizdeki kumaşlarla iki takım runner ve takım peçetelik diktik. Peçetelerin güllerini geçen hafta bitirmiştim. Yine Baykumaş ın tülleriyle ve yakma yöntemiyle yapmıştım. Güllerin yapımını bu yazımda bulabilirsiniz. Runner ise daha öncekilerle aynı. 130x45 cm.


Bu takımın biri kendimize diğeri sipariş yapıldı. 






Ben çok severek yaptım umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. İnternet üzerinden parça kumaşları uygun fiyata bulabileceğiniz Baykumaş ı artık herkes biliyor sanırım. Bu güzel kumaşlar için onlara tekrar teşekkür ediyorum.


16 yorum:

  1. günaydın ebru,şahane olmuş,sahiden:)

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş Ebru'cum.Ellerine sağlık..Ben de çok severek yapıyorum ve her yerde kullanıyorum bu güllerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğine sevindim :) Öyle sevdim ki her renk yapasım geliyor :)

      Sil
  3. hayranımm sana ve tükenmek bilmeyen enerjine yaa :) bi insan her konuda mı maharetli olur bi de tüm gün çalışıyorsun maşallah sana ve darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Özlemcim valla utandırdın beni :) Biraz ondan biraz bundan uğraşıyorum beğenilmesi ne güzel bir duygu, teşekkürler :))

      Sil
  4. bi insan her konuda mı maharetli olur yaa bi de ev hanımı olsaymışın neler yapardın kimbilir maşşallah darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım benim, vakitsizlikte daha bi üretken oluyorum ama galiba, koşturmaya alışmış bünye, rahat batıyo :))))))))) Güzel yorumun çok mutlu etti sağol :)

      Sil
  5. ellerine sağlık canım çok uyumlu bir takım olmuş

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. adaşım çok beğendim kuşlara bayıldım :)

    YanıtlaSil
  8. çok çok şık olmuş ellerine sağlık.. Üretkenliğini beğeniyle takip ediyorum , blogger da yine ne güzellikler yapmış diye baktığım ilk sayfalardansın. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa yaşasın ne güzel bir yorum, çok sevindim :))

      Sil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.