İki Dosttan İki Hediye


Bu iki hediye hemen hemen aynı zamanlarda ve herhangi bir özel nedeni olmaksızın geldi. Mutfak önlüğü iş arkadaşımdan. Hiç önlük takmam aslında ama bunu çok sevdim. Birde önünde havlusu olması çok pratik. Teşekkür ederim Buketciğim ☺


Diğeri de Gülhancığımdan. Elçinle kendilerine almışlar Tepe'den, beni de unutmamışlar sağolsunlar. Mor seviyorum diye bana morunu almışlar, canım yaa ☺



İkisini de çok sevdim, kızlar teşekkür ederim. Arada bir böyle hatırlanmak çok güzel oluyor. Böyle tatlı sürprizlere daima açığım :)))) O bu değilde bu aralar tembelliğim üstümde. Pek üretken değilim. Post hazırlarken bile zor kolumu kaldırıyorum. Beni bu güzel havalar mahvetti sanırım :) Herkesi öpüyorum şimdilik hoşçakalın...



21 yorum:

  1. ebrucum hedıyler guzel sen guzelsın bayıldım sevgıler *-*

    YanıtlaSil
  2. Ahh ne değerlidir o dost hediyeleri
    güzel günlerde kullan tatlım
    çok şık gerçekten

    YanıtlaSil
  3. önlüğün de çok hoşmuş çok hamarat göründün gözüme :))

    YanıtlaSil
  4. bende bayılırım mor renge <3 güle güle kullan hediyelerini, hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. cnm ne kadar tatlı hediyeler bunlar! önlük çok yakımış sana, çok da hoş bir tasarımı var. Mor set de çok farklı çok hoş. Güzel günlerde kullan hepsini cnm:)))

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan tatlım :) mor sete bayıldımmm :))

    YanıtlaSil
  7. ben de bayılırım hediyelere
    iyi günlerde kullan
    çok güzeller
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel hediyeler. Önlüğe ayrıca bayıldım , banada şart böyle bir şey :) Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. ikiside çok cici, çok güzel. Güzel günlerde güle güle kullan Ebrucum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.