Ne Giymişim Bakalım

Koton dan aldığım omuzları dantelli gömleği siyah jileyle birlikte kullandım. Üzerine Asos marka tüylü uzun hırkayı giydim. Bu tüylü şeyler her ne kadar sıcak tutsa da insanı nerdeyse bir beden büyük gösteriyor. Onu bilip öyle giymekde fayda var. Küpeler Bangkok hatırası. Siyah beyaz, sade bir ofis kombini... 



Bu arada fotoğraflarda normalden ince görünmüşüm, en iyisi aynayı bırakıp sadece fotoğraflarıma bakayım :) İzleyiciler arttıkça yeni yeni bloglar keşfediyorum. Çok güzel yazılar, sunumlar, yemek tarifleri, el işi ürünler var. İnsanlar neler yapıyor, hayran olmamak mümkün değil bazılarına, daha fazla vaktim olduğunda darısı başıma inşallah. Haftanın altı günü çalışırken ancak bu kadar, şimdilik böyle idare edeceğiz☺







4 yorum:

  1. küpeler harika ebru :)) zaten jileni çok beğenmiştim.Ne yazıkki bu tarz kürkler iri gösteriyor ama olsun havası yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havasına diyecek yok tatlım, diğer konuyu görmezden geleceğiz artık :)

      Sil
  2. hırkanı çok sevdim :))
    siyahın asaleti her daim var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle diye diye bütün dolabım siyah oldu benim ama :))

      Sil

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.