Bangkok-Son Notlar

Şimdiye kadar anlattığım merkezi yerlerde, en güzel caddelerde, en büyük alışveriş merkezlerinde yaptıklarımız gördüklerimizdi. Ama tabii ki şehir bundan ibaret değildi :) Bunu en iyi kanal turunda anladım. İkimiz nehir kenarına gidip kano kiraladık motorlu kano diyorum başka bir adı var mı bilmiyorum. Bununla nehirde 1,5 saatlik bir tur yaptık. Arada bir yerde indirdiler minyatür bir hayvanat bahçesinde snake show izledik. Adamlar yılanlarla kanka olmuş kobra; piton demeden oyun oynuyorlar resmen, sende oturup izliyorsun. Şans getirir diye kobra yılanını ellettiler, onu da yaptım yani. Aşağıda yalandan korktuğu kadar yılandan korkmayan kocam, boynunda piton pakize :)


Nehir suyu resmen çamur gibi ancak içinde koca koca balıklar var...Kenarda sağlı sollu evler, bir odalı, ahşaptan, sefalet akıyor resmen. Evlerin temeli yok, tahta direklerle nehrin üzerine yapmışlar, merdivenler var onunla suya inip çamaşır, bulaşık su gerektiren her işlerini hallediyorlar. Balık tutuyorlar, Allahtan balık bol dedim kendi kendime. Nehir boyunca bütün evler fakir evi değil tabi arada çok büyük hatta yalı benzeri yapılar da var ama geneli berbat...






İşte böyle uzakdoğu macerasını bitirdik. Ben hiç aklımda olmayan bir seyahatten çok güzel anılarla döndüm. Gerçekten görülmeye değer olduğunu üstüne basarak söylerim. Aklıma son gelenler rengarenk taksiler, tuk tuk denen üç tekerli yerel taşıtlar, havaalanında görmeye başladığımız şehrin her yerinde gördüğümüz muhteşem orkideler, azman bitkiler...Ortaya karışık birkaç fotoğraf daha yapayım bitireyim dahası da var ama  onu da gidip görün artık :)





Hiç yorum yok

Yorumlarınızı benimle paylaşmak ister misiniz?

Blogger tarafından desteklenmektedir.